1 Juni

Vilket sommarväder det var igår! Marsvinen betade gräs i uteburen ett bra tag medan jag målade. Försökte att sola lite också men jag kan verkligen inte ligga still, det blir alldeles för varmt och svettigt. Så jag åt två glassar istället :-)
Skoldagen idag var extremt kort, från halv nio till tio. Ibland lönar det sig att plugga! Behövde inte göra historia provet som var idag eftersom mitt betyg redan är "klart", naturkunskapen kunde jag också skippa. På svenskan skulle de sista hålla sina tal och de ville inte göra det för hel klass, och matten är vi klara med så den lektionen behövde vi heller inte gå på, så jag kunde ta tjugo i tolv bussen hem ;-) 
Har inte hunnit göra så mycket här hemma mer än att äta, men ska strax till Biblioteket för att
hämta ut en efterlängtad bok!
Kika in här lite senare så kommer det upp en liten video (marsvinsrelaterat) ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0