En junidag

Började dagen med att sitta ute på altanen, läsa tidningar och äta brownies. Runt halv tre cyklade jag för att fika med Sofia och samtidigt hälsa på Malin på jobbet. God parisebulle och trevligt sällskap!

Hemma fick jag reda på att nästa helg så ska jag dela ut reklam. Pengar blir det iallafall, vilket alltid är bra haha.

Nu har jag precis varit med mamma till Ica för att köpa Daim och hyra film. Det blev Trassel! Shrek är en av mina favoriter så jag tror att Trassel kommer vara helt i min smak ;)
Hämtade också ut ett par shorts från H&M som satt perfekt. 



Kommentarer
Postat av: Ellen

Nämen, vad är det för tidning? :)

2011-06-21 @ 23:04:34
URL: http://ttypisktellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0