Igår kväll

Vaknade vid elva idag, vilket är ganska sent för att vara mig, kan bero på att jag somnade vid halv två igår kväll ;-). Igår kväll var jag iallafall iväg ut i skogen och fikade med Sofia, Malin, Maja och Rebecka. Supermysigt var det! Sedan cyklade vi hem till Malin och satt ute på altanen i ett antal timmar och bara pratade. När det sedan blev för mycket mygg så gick vi in för att se Änglagård, första filmen. Mot slutet av filmen sov nästan alla, haha! Runt halv ett cyklade vi hemåt och jag somnade som sagt vid halv två. Nu är det en hel månad tills Maja är tillbaka i Sverige igen men då ska vi få träffa två kompisar till henne, en tysk och en turk! :-) 
Nä nu ska jag ta och duscha och se om jag piggnar till lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0