Topp 5

Okej, här kommer en lista över mina 5 favorit serier. Med början nerifrån.

Plats nr 5
House
Som jag har älskat den här serien!
Om vi vred tillbaka tiden 2 år så hade den hamnat mycket
högre upp på listan. Den har tyvärr tappat "det" som gjorde den så otroligt
bra förut. Men House är fortfarande så pass bra att den förtjänar en plats iallafall, om än
inte en av de högre.
Plats nr 4

Grey's Anatomy
Min och mammas "onsdags måste"
Vi har följt serien i 7 säsonger och vi har ännu inte tröttnat.
Ett bra betyg från oss kan jag ju säga ;)
Plats nr 3

Vampire Diaries
Ja jag vet, ännu en vampyr serie. Men den här är faktiskt
så pass bra att den är värd att se.
Om man tycker Ian Somerhalder är snygg, ja då ska man
verkligen se den!

Plats nr 2
e;">
Mad Men
Det finns ett ord som definierar Mad Men väldigt bra och det är
snygg!
Serien är så otroligt snyggt gjord, alltifrån de tidsenliga kläderna
till minsta detalj från tidigt 60-tal. 
Jag skulle kunna ha ett helt inlägg tillägnat Mad Men!

Plats nr 1
True Blood
Haha det hade ni inte kunnat gissa va? ;)
Nej men den här serien är fullkomlig!
Den är lika snygg som Mad Men, har härlig humor,
sköna dialekter, spänning, snygg Alex osv...

Kommentarer
Postat av: Ellen

Håller med om House, älskade verkligen det förut.. :)

sv: Det får jag ta och göra en vacker dag då, tack för tipset! ;)

2011-06-22 @ 21:38:45
URL: http://ttypisktellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0