21 MARS

Filmen igår var verkligen jätte bra! De var så himla härliga hela bunten :)
Passade även på att övningsköra dit och hem, på vägen dit hamnade jag bakom en traktor som körde i max 20km/h så tillslut sa mamma "nä nu får du ta och köra om!" så då körde jag om för första gången, men det gick bra. På vägen hem så var det  ju då mörkt och helt plötsligt springer en räv över vägen. Som tur var så var den en bit bort så den hann över. Summan av det hela var att det gick riktigt bra!
Idag var mamma i stan och hämtade upp mig så körde jag sen från Århult och hem. 

Bilden ovanför är en av många som jag var ute och fotade nyss. Inte något särskilt bra solljus men fick till en del bra bilder ändå. Och mitt nyårslöfte var ju att försöka hinna fota mer ;)
Nu ska jag upp till marsvinen och titta till dom sedan ska det tränas på engelska redovisning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0