Konstig måndag

Hej Hej!
Har nyss varit ute och övningskört, körde genom Drageryd upp vid Glahytt och sedan genom Högsby tillbaka hem. Första gången jag körde inne i Högsby, fast jag mötte inte så många bilar ändå...konstigt ;)

Igår var det första skoldagen efter lovet, och man kunde lika gärna stannat hemma! Schemat på måndagar se ut så här:

Svenska A
Samhällskunskap A
Språk (Tyska) steg 3
Lunch
Engelska A
Matte B
Historia A
Ja så kom klassen dit på morgonen och fick då veta att Anna (vår svenska, historia lärare) var sjuk. Alltså ingen svenska eller historia. Så då vart det håltimma och sen stod vi och väntade på Åke (vår samhällskunskaps lärare) i en kvart men han kom inte. Då blev det ännu en håltimma med en massa Naturkunskaps plugg. När det sedan var dags för tyska så var vår lärare sjuk och ersattes av vikare som lät oss gå efter tjugo minuter! Kan ju säga att de flesta hade lust att bara gå hem! Resten av dagen blev normal förutom att vi fick gå hem kvart i tre istället för tio i fyra.

Idag har det varit en helt vanlig tisdag och nu ska jag kolla på Big Brother (förstår inte hur jag kan ha fastnat för det där programmet men jag kan inte sluta kolla!)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag sökte Samhäll inriktning Media & Journalistik på John Bauer i första hand, och hoppas verkligen att jag kommer in där för jag vill inte gå nåt annat. ;)

2011-03-01 @ 21:55:59
URL: http://ttypisktellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0