Kom igen...

...nu får väl våren ändå officiellt vara här!? 6+ grader och solsken. Fast det blåser ganska kallt, men det kan vi tänka bort ;)
Ska ta och sätta mig ute i solen strax, tänkte bara skriva lite kort om dagarna som varit.
I söndags var jag, mamma & Emma på bio och såg Svinalängorna, en riktigt bra men hemsk film! Man var inte precis på sitt bästa humör efteråt. Måndag, tisdag och onsdag har bara svischat förbi och varit ganska slappa. Inga läxor/prov (eller jo ett dataprov i morgon och eng engelska redovisning som jag har skrivit lite på hemma, men inget ansträngande precis)
Idag beställdes förresten min nya mobil. Mitt abonnemang går ut nu till sommaren, men om man förlängde det så fick man en ny mobil. Och jag hade ändå tänkt ha kvar abonnemanget så då kan jag lika gärna ta mobilen också ;)

Nu ska jag släppa ut marsvinen på lite golvtid och sedan ska jag gå ut (bara för det har solen gått i moln -_-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0