Kort Onsdag

Vilket härligt väder det har varit idag! Jag har varit ute i solen och hoppas på att det resulterar i lite fräknar :)

Idag ställdes lektion efter lektion in och tillsist var den enda eftermiddagslektionen Matte B, men den lyckades vi förhandla bort mot att vi jobbade hemma istället. Så tjugo i tolv kunde jag ta bussen hem! Under vägen klev det på en massa nior från Fröviskolan och Charlotta våran Idrottslärare från högstadiet, det var första gången jag såg henne sedan skolavslutningen! Hjälp vad tiden går fort!
Eftersom jag kom hem redan tjugo över tolv så hann jag se Sverige ta Guld i sprintstafett!
Och göra klart Naturkunskapsprovet - så skönt att ha det gjort!
Nu ska jag och mamma strax ut och övningsköra och sedan blir det Glee.


Lika underbart väder idag som på min födelsedag då bilden togs :)

Kommentarer
Postat av: My

Söt!

2011-03-21 @ 09:26:06
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0