SOLSKEN

Idag är jag glad! Vädret är helt underbart och det var för en gångs skulle härligt att gå från skolan in till stan. Mitt paket med vårkläder från H&M ska hämtas på Ica och efter det ska jag baka kladdkaka. Vilken härlig Tisdag eller hur? Att det är engelska redovisning imorgon kan vi glömma ;)

Något som jag måste få gjort idag är att anmäla till Rävlanda utställningen. Det är visserligen
6 dagar kvar men jag vill vara ute i god tid. De som är självklara är Rosmarin och Ruth i Pet
(saknas det där sista silvret för båda) sedan funderar jag på ifall Molly ska få hänga med eller inte.
Och om jag ska ställa Rosmarin i ras..? Ja som ni ser har jag en del att fundera på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0