VM SILVER!

Tyvärr missade jag att se stafetten då jag satt på bussen hem under tiden. Men jag läste aftonbladets live-rapporter på mobilen så jag missade inte att Sverige tog Silver! Vet inte vad jag ska säga om Northugs målgång...jag har inget särskilt emot honom annars, han ÄR en riktigt bra skidåkare! Men idag blev han lite väl kaxig kan jag tycka. Att bromsa in innan målgång kändes som att det var endast för att håna de andra lagen.
Nu blev det här inlägget väldigt negativt känner jag. Vi får ju inte glömma att Sverige hittills tagit 2 guld, 2 silver och ett brons!

Helg är det nu förövrigt och jag ska strax se Let's Dance ;)

Kommentarer
Postat av: Ellen

haha, kände likadant. men som tur var hann jag se slutet! :)

2011-03-04 @ 23:23:48
URL: http://ttypisktellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0