3:e plats

Har precis hjälpt mamma att sätta upp den nyinköpta poolen. Hjälp vad stor den är!
Planterade även lite blommor och nu hade jag tänkt måla altangolvet men så började det regna. Notera hur überduktig jag är! 
Ikväll kommer syster och pappa hem från Gotland. Det har varit väldigt lugnt och skönt hemma kan jag ju säga. Igår var jag och mamma till Kalmar och jag hittade en massa fint (en del på rea också!) sedan så köpte vi de två första Änglagårds filmerna. Den första började vi se igår men var för trötta för att se klart, så det för vi göra idag istället. 
Nu till vad rubriken för det här inlägget syftar på ;)
Jo just nu ligger Rosmarin 3:e plats över året pet! Det känns såklart jätte skoj men jag tror tyvärr inte hon kommer att behålla den platsen så länge till. Var tänkt att vi skulle tagit oss till Järna utställningen men det blev inte så. Nu vet jag inte riktigt när nästa utställning blir. Eventuellt i augusti, hoppas hoppas! Så det blir ett långt och härligt sommarlov för både mig och marsvinen ;) och med en ny utebur så kan det inte bli annat än bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0