Läskigt

Det här är helt sanslöst konstigt, men mina mönstrade tights/byxor från H&M är helt borta! Vi har vänt uppochner på tvättstugan och mitt rum men de är spårlöst borta!! Jag är helt säker på att jag hade dem på mig förra lördagen och sedan hängde dem på min klädstång, och om jag la de i tvätten borde de vara i tvättstugan eller tvättade. Jag blir helt GALEN!!!! Börjar seriöst tro att någon klättrat in igenom fönstret och snott dem, eller att det bor en liten tomte i mitt rum. Eller har jag bara drömt att jag har ägt ett par sådana byxor!? Nu fortsätter letandet...to be continued..

Update: Okej igår kväll efter tre dagars letande och efter att ha frågat min syster hundra gånger, återfanns de! Jag och mamma letade över hela övervåningen och började sedan leta på min systers rum...hon beter sig väldigt misstänksamt och när jag inte får kolla vid hennes skrivbord förstår vi. Haha hon hade "lånat" dem och sedan "glömt" att lämna tillbaka dem, hon hade bara lagt de i en skrivbordslåda! Hittade även ett par mjukisbyxor i hennes garderob som är mina -_- Gissa om jag var sur på henne resten utav kvällen.

Kommentarer
Postat av: Ellen

dom har ju designat om, allt är typ lila/orange nu och väldigt.. fyrkantigt. typ. haha! eller? ;)

2011-05-14 @ 20:45:12
URL: http://ttypisktellen.blogg.se/
Postat av: beatrice

Oj vad läskigt att de bara har försvunnit :o



Du kan få bilderna någon dag :) Valde ut 7 bilder.

2011-05-14 @ 21:05:20
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0