20 NOVEMBER

Nu känns allt mycket bättre efter att ha sett världens bästa skidlandslag köra stafetter ♥ Jag hann även hem så pass tidigt igår att jag hann se Johan Olsson vinna och Calle Halfvarsson ta en fjärde plats! Det enda som saknas nu är snön sedan är det vinter på riktigt. Förresten så fyller jag 18 om bara 7 veckor! Vintern måste ju vara den bästa årstiden ;)

Ska om ett tag ta bussen in till O-hamn för att se Breaking Dawn med Julia. Är väldigt nyfiken på om filmen kommer vara lika bra som boken. Har läst riktigt dåliga recensioner men samtidigt bara hört bra om filmen från de som sett den. Så det ska bli spännande.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag vill också se Breaking Dawn! Berätta hur den var sen :)

2011-11-20 @ 18:45:50
URL: http://ttypisktellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0