BREAKING DAWN PART 1

Jag hade inga förväntningar alls på Breaking Dawn och hade säkert inte sett den bio om
inte Julia hade frågat mig ;) Tycker böckerna är såå mycket bättre. Men alltså den här filmen hade de gjort riktigt bra! Okej vissa special effekter var konstiga men de hade fångat känslorna från boken väldigt bra. Så jag kan inte annat än att rekommendera er att se den! 
Då vi är lediga idag pga Öppet Hus i Lördags så funderar jag på att hyra Eclipse. Var riktigt länge sedan jag såg den och vad jag kan minnas var den bättre än 1:an och 2:an.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh, vill seee!

sv: Tack! :)

2011-11-22 @ 17:43:46
URL: http://ttypisktellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0