DÅ VAR DET NOVEMBER

Det kan verka som att jag har hur mycket som helst i skolan eftersom bloggen typ aldrig uppdateras. Men så är det inte. Den här veckan bestod endast utav ett Historia prov och att läsa lite i en skönlitterär engelsk bok. Sanningen är att jag inte har orkat ta fram kameran, lägga in bilderna, redigera dem, ladda upp dem på bloggen och sedan skriva text (helst något smart och roligt såklart). Istället har jag fikat på Nilssons, gått promenader, sett en masssa på tv och spelat sims. 
Den här helgen har börjat på bästa sett med en lång promenad med Malin :), fortsätter med pizza, Idol och ett par avsnitt Dexter. Imorgon ska jag ställa klockan på 09.00 så att jag är uppe och kan äta frukost till Vinterstudion, Mys!! :) 
Kram på er! ♥

Kommentarer
Postat av: ♥ frida ♥

Fina höstlöv!:D

2011-11-13 @ 13:37:41
URL: http://jagochminamarsvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0