THE PAST FEW DAYS

Lite kort om vad jag gjort de senaste dagarna:
Torsdag: Föreläsning i aulan - Oprovocerat våld. Hade dagarna innan fått hem ett brev
om att bilderna var mycket obehagliga, men jag hade aldrig kunnat föreställa mig hur
jobbigt det verkligen var att se dem! Jag klarade av att lyssna i 25min sedan
visades bilder på utslagna tänder, brutna käkar där halva tandraden hängde nedanför den andra osv och då började jag kallsvettas, så jag gick därifrån.
Om man inte kunde sitta kvar fick man gå in i ett annat rum där man fick saft och Mariekex, så
det gick ingen nöd på mig! Gick bara ett par minuter sedan var det fullt med folk därinne.

Fredag: 3 lektioner och ingen matte, så kom hem ganska tidigt. Idol på kvällen där Olle till min besvikelse var dålig. André däremot var riktigt bra! Och då var han till och med sjuk!

Lördag: Idag har jag guidat Veronica i Högsby ;) Vi promenerade runt i Lanhagen, klappade får, letade
upp fina träd att fota vid, var en sväng på biblioteket och kollade gamla gravstenar på kyrkogården.

Nu blir det Ocean's Twelve! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0