SISTA SEPTEMBER

Man skulle kunna tro att det är mitt i sommaren! 24 grader ute och det är 1 Oktober imorgon.
Fast det får gärna fortsätta vara så till December!
Veckorna går just nu väldigt fort. Skola, läxor, prov, inlämningsuppgifter, körlektioner, träna o.s.v tar upp all min tid.
Men det betyder också att höstlovet snart är här! Skönt, känner mig redan skoltrött, haha.
Ikväll blir det lugnt, sitta framför tv:n med massa choklad, ska upp vid fyra imorgon för att åka med hela
familjen till Ullared. Låter inte alls som jag är en pensionär, nej, nej....

En favorit tagen i somras. (Som får sämst kvalité på blogg.se, bläää!)
Bara 49 dagar kvar till Beitostolen - världscupen drar igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0