Träningsvärk och Tv-serier

Oj, oj vilken tränigsvärk jag har idag! Vaknade stel i hela kroppen. Så vad gjorde jag igår kväll kan
man ju undra? ;) Jo jag och Malin bestämde oss för att gå stavgång, haha!
Blev sådär ca 6 km sammanlagt rakt in i skogen. Kan ju säga att vi ångrade oss
på väg tillbaka då det var kolsvart och vi skrämde upp varandra
med diverse historier ;)
Så till rubriken tv-serier. Känner att det var ett tag sedan jag uppdaterade er på den fronten ;) Blir både
tråkiga och roliga nyheter (jaja för en tv-nörd iallafall)
Först tråkiga nyheter, The Nine lives of Chloe King (som jag skrev om här) ska läggas ner. Lite
tråkigt kan jag faktiskt tycka då det slutade så spännande. Nu kommer jag ju gå runt och fundera
på hur fortsättningen kunde varit...
Det andra tråkiga är att True Blood säsong 4 nu är slut. Värst var hur sista avsnittet slutade! Hade
nästan lust att slänga hela datorn i väggen, haha.
Som tur är så kommer en säsong 5 (!!!!!!!)
Hur kan man vara så snygga!?
Så till det sista men kanske roligaste.. Vampire Diaries säsong 3 har börjat! Avsnitt 2
såg jag igår och det har än så länge börjat riktigt bra!

Kommentarer
Postat av: Ellen

sv: Haha precis! :) Jag har längtat sedan sista tävlingen i våras. ;)

2011-09-29 @ 20:09:28
URL: http://ttypisktellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0