14 AUGUSTI

Hittade mängder av bilder i mobilen som jag tror att jag inte har visat här. Så varför inte lägga upp alla i ett enda inlägg? Huller om buller! Det är bilder på picnick vid Gösjön, pizza i Ullared, åker i Skåne, middag hos Maja, liten fågel, löpar outifit, och så lite frukost, blommor, margaretha flätor & konsert i Borgholm!
Så måste jag avsluta med att:
- Jag har nu jobbat min sista dag på sommarjobbet!
- Sverige tog OS silver i handboll!!
- Snart åker jag och Malin till Stockholm för en hel helg med löpning och second hand shopping.
- Silvia blev BIS Pet 4 i Växjö i helgen och fick även sitt fjärde silverkort. Touch Diamond blev Guldpet!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Alltså ditt hår är ju to die for. Jättefin fläta och klänning på första bilden också. :)

2012-08-15 @ 19:46:55
URL: http://ttypisktellen.blogg.se/
Postat av: ♫♪ Sandra T

fina bilder :)

2012-08-15 @ 23:30:49
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0