Topp 5 #2

Här kommer min uppdaterade topp 5 lista. True Blood är inte med på listan men ni vet ju redan att det är min favorit!
5.

Pretty Little Liars
Detta är verkligen en härlig sommar serie!
Även om man kan bli irriterad på karaktärerna kan man ändå inte låta bli att älska dem!
4.

White Collar
Jag och mamma har bara sett säsong 1 än så länge, men White Collar är bra, riktigt bra!
3.
Game of Thrones
För en historie älskare och fantasy nörd som jag kan Game of Thrones inte bli annat än bra!
Nu ser vi fram emot säsong 3 med premiär nästa år.
2.
Supernatural
Jensen&Jared Jared&Jensen, för inbitna Supernatural fans är det det enda som behövs
för att man ska förstå varför jag gillar serien så mycket som jag gör!
Men ja kemin mellan huvudrolls innehavarna Jensen och Jared är oslagbar!
1.

Sons of Anarchy
Min och mammas favorit serie som snart återvänder med säsong 5.
Vi välkomnar Jax, Tara, Gemma, Clay, Juice, Chibs och gänget tillbaka!

Kommentarer
Postat av: ♫♪ sandra T

älskar supernatural :D

2012-09-03 @ 18:48:06
URL: http://www.sandramusic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0