Torsdag, fredag, lördag

Sista helgen på sommarlovet redan! Tur att vi iallafall har måndag ledigt också. I torsdags tog jag iallafall vara på den sista sommarlovs kvällen (kändes det som) genom att åka med Malin till kalmar. Tittade en lång stund inne på Naturkompaniet där jag köpte världens finaste jacka, en svart Fjällräven Greenland. Tycker att jag förtjänade den efter att ha jobbat i fyra veckor, haha. Sedan blev det en sväng inne på Aima och därefter glass på Ben&Jerrys. Satt ute en lång stund och såg deltagare i mini triathlon löpa mot mål. Rickard Herrey sjöng visst lite på larmtorget också. 
Igår spenderade jag hela dagen i Påskallavik hos Veronica där vi hade Sagan om Ringen maraton. I pauserna lagade vi mat och kollade youtube klipp. 
Och så idag har jag pysslat med min tavla som ni ser på bilden. Förra sommaren hängdes den upp men har varit näst intill tom fram tills idag. Lite, lite kvar att göra men jag blev riktigt nöjd!

Kommentarer
Postat av: Isabellasphotographing

sv: tack så mycket :D

kram

2012-08-19 @ 09:49:05
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se/
Postat av: Ellen

sv: Ja precis! Hade nästan glömt hur han såg ut ;) Han kan inte ha varit med i särskilt många avsnitt, va?

2012-08-19 @ 19:18:27
URL: http://ttypisktellen.blogg.se/
Postat av: ava miranda

gott med glass! :>

2012-08-19 @ 19:45:46
URL: http://avamiranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0