MIN LÖRDAG

När jag för en gångs skull varit ute och fotat så glömmer jag givetvis att lägga upp dem här! Men bättre sent än aldrig, dessa togs förra helgen. 
Annars då? Jo skolveckan innehöll bl.a bio med historia gruppen i tisdags kväll "Järnladyn". Innan vart det pizza med fina flickor! Avslutade veckan med prov i internationell ekonomi.
Idag har jag varit effektiv! Skrivit klart en uppgift i Turism och resor och sammanfattat allt vad provet i småföretagande a handlar om - detta gjordes samtidigt som jag höll ett öga på herrarnas 3mil. Johan Olsson är så jäkla bra!!

Kommentarer
Postat av: Ellen

sv: Alldeles riktigt! Haha, men det är ju lite läskigt! Det är så stor skillnad, det jag köpte nu är ett fast objektiv vilket känns väldigt ovant. Vilket är det du har tittat efter? :) Och vad har du för objektiv nu?

2012-02-18 @ 10:55:16
URL: http://ttypisktellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0