Konsert, bad, mat

Nu var det hela 2 veckor sedan sist! Har börjat sommarjobba på heltid vilket betyder att jag knappt är hemma. Förra veckan jobbade jag 6 dagar! Men idag är jag äntligen ledig! Ska strax åka till Kalmar för att gå en sväng på Ikea med Emma och Julia, vi ska inhandla lite tyg till vårat UF företag.
Så vad har hänt sedan sist? Jo först var det utställning i Landskrona. Touch Diamond fick tyvärr bli hemma då hon skadat en tass. Rosmarin behöver lite mer muskler och massa men för Silvia gick det jättebra! Så nu är hon Guldpet och blev även Bis Pet 3! Landskrona är förövrigt en himla fin stad på sommaren.
Sen har jag också varit med familjen och farmor och ätit på Mejeriet. Maten var underbart god och inredningen mysig. 
Vidare till Borgholms slottsruin för konsert med Veronica Maggio. Där Fibes, Oh Fibes! var lysande likaså Jonathan Johansson.
Vi avslutar allt med att jag äntligen har badat ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0