Fotbolls EM'12

Jag har blivit lite smått besatt utav fotbolls EM. I början var det mest att "jag ska bara kolla när Sverige spelar" men så åkte de ju ut alldeles för tidigt och jag var inte riktigt beredd att ge upp mina fotbollskvällar. Så nu har jag sett när både Tyskland - Grekland spelade och igår Spanien - Frankrike. Så om någon nu skulle börja prata om Özil, Torres, Rémy eller Santos så kan jag iallafall sätta in de i rätt landslag, haha. 
Hoppas förövrigt på att se Tyskland i final! Heja Heja!

Kommentarer
Postat av: Ellen

sv: Haha ja! Jag tycker det är läskigt mest hela tiden.. ;) Har du sett alla säsonger? :)

2012-06-24 @ 11:41:44
URL: http://ttypisktellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0