SJUNDE JUNI

Sitter och läser min egna blogg, lite töntigt va? Men det är så himla kul att titta tillbaka i arkivet. Var t.ex väldigt flitig att fotografera allt jag gjorde i somras. Just nu är inspirationen till att fota nere på noll. Men den brukar komma tillbaka när det blir sommar och sommarlov!
(1 år kvar till studenten förresten, Peeeepp!)
Finns dock en hel del foton i iPhonen på vad jag hittat på de senaste dagarna.
Åkt till Kalmar, köpt bil, fotat slappa katter, Elle, kollat Supernatural tillsammans med mamma, min 30cm långa utväxt, anmält till tjejmilen (dags att börja träna!??), picknick på nationaldagen med fina vänner, fotat pinsamt många ego bilder, ätit tårta!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Du har sjukt fint hår! Mysiga bilder :)

2012-06-08 @ 17:20:23
URL: http://ttypisktellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0