11 frågor & 11 svar

Jag blev utmanad av ttypisktellen.blogg.se
Vilken färg är det på din tröja?
Syren/pastell lila.
Vad skulle du döpa dina barn till?
Jag gillar ju lite udda och äldre namn. Som t.ex. Ingrid, Sigrid, Iris, Tristan, Olle, Otto, Bosse..
Bästa barnprogrammet när du var liten?
Totally Spice, Nu är det Nu och Arthur gillade jag!
Vilket land vill du helst besöka?
San Diego, för att besöka Comic Con.
Hur var du när du gick i högstadiet?
Hon den där som alltid var i skolan minst 20 minuter innan vi började, haha.
Senaste låten du hörde?
Ingen aning faktiskt.
Hur löd det senaste smset du fick?
Okej, vänta där om jag inte hunnit dit, ska äta först - mamma.
Vem får dig alltid att skratta?
I princip vem som helst kan få mig att skratta ;)
Är du mest lik din mamma, pappa eller någon annan?
Vet faktiskt inte om jag till utseendet är lik någon av mina föräldrar, men till sättet mest lik min pappa.
När vann du något senast och vad?
Vann en biobiljett för 2 veckor sedan då klassen var på Espö.
Din bästa respektive sämsta egenskap?
Svåraste frågan juu! Måste vara tråkig och säga pass på den här..
Jag utmanar de som vill att svara på dessa 11 frågor:
Vilken är din favorit tv-serie och varför?
Säg en tv-serie (eller film) som bäst skulle beskriva ditt egna liv.
Om du fick byta liv med någon för en dag, med vem skulle det vara?
Vad har du som skrivbordsbakgrund på datorn?
Vilken kändis skulle få dig att gå fram och känna på den stol han/hon precis suttit på?
Om du vore statsminister i Sverige för en dag vad skulle du bestämma/ändra på?
Den underligaste dröm du någonsin drömt?
Har du någon sorts tvångstanke?
Vilken är den finaste plats du någonsin har besökt?
Saker i matväg som du inte klarar av att äta?
Rätt du lagar när du vill imponera?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0