22 december

 
Sedan i torsdag 15.00 så har jag jullov, en flygresa och biltur senare så är jag hemma i småland! Det har varit dåligt med bloggande i december (och alla andra månader sedan typ förra sommaren, hehe) men det har hänt så mycket kul! Jag spenderade första helgen i december hos Sofia i Trollhättan, vi var på Liseberg, kokade knäck, åt frukostar framför julkalendern och bara hade det så himla bra! Sen har det varit hundmässa i Älvsjö som jag och Sofia i min klass åkte på, julbord med klassen som var mysigt med massa mat och lite julsånger, bio (The Hobbit som var sjukt bra!) och så helgen innan jag åkte hem till småland kom min familj på besök och vi åkte bland annat till ett regnigt Stockholm för julshopping men det var mysigt ändå. Bilderna ovan illustrerar mitt julpyntade fönster i Uppsala och så jag och mina nya Urbanears som jag fyndade på blocket för halva priset!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Så mysigt allt låter!
sv: Åh hoppas verkligen det, känns som det finns mycket att se där :)

2013-12-27 @ 20:18:39
URL: http://ellengrantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0