Året som gått del I

 
JANUARI

I början av januari bestod lovet mest utav tv-serier (Pretty Little Liars!!), körlektioner, födelsedagsfirande för Sofia och sedan blev det äntligen min 18 - års dag, som var helt perfekt! (Hellner tog ju liksom en andra plats i Tour de Ski efter en makalös klättring i monsterbacken!). Överlag var januari en rätt "sportig" månad (om man nu kan säga så när man sitter framför tv:n i soffan, haha) med både Tour de Ski och handbolls EM. Resten av januari var snöig, trots det städade jag bort julen snabbt i mitt rum förutom mina fina glittriga renar. Det var också utställning i Bäckebo och Rosmarin slutade på en 20:e plats över årets pet.
 
FEBRUARI
 
Var extremt dålig på att fotografera i februari! Har nästan bara bilder på katterna, haha. Iallafall så var februari månaden då Bella var utomhus för första gången, jag hade mängder med prov och inlämningar men lyssnade mest på Maskinen. Jag publicerade 30 frågor om tv, spenderade en perfekt vardagskväll i Oskarshamn med pizza och bio! Såg herrarnas 3 mil och Johan Olsson var underbar. Slutet av februari klippte jag mig för första gången på så där 9 månader, hela 12 cm försvann!
 
MARS
 
Mars var till skillnad från februari en riktig foto månad! Bästa händelsen var resan till Bryssel. Vädret och sällskapet gjorde resan toppen bra! Det var utställning i Bäckebo där Silvia lyckades ta hem BIS Pet 1. Med hem följde Junimas Touch Diamond eller Vanilla som hon kallas här hemma. Jag började titta på Game of Thrones och var helt fast! Jag vill fortfarande gifta mig med Jon Snow. Mars avslutades med halkbanan, som var riktigt rolig!
 
APRIL
 
En bra fotomånad men desto sämre bloggmånad! April bjöd på en underbar resa till Berlin, runt 30 plusgrader, strålande sol och så himla fin stad att det kunde inte bli annat än underbart! Jag vill så gärna tillbaka till Berlin och jag tipsar alla om att åka dit!Hemma så snöade det i april, jag var och såg Kalmar FF möta AIK, Ruth och Molly fyllde 3 respektive 2 å och så lagade jag mat tillsammans med Malin & Sofia. Och så var det påsk någonstans där emellan!
 
MAJ
 
KÖRKORT!! Den hemska ångest innan man skrev teoriprovet och innan man körde upp har jag aldrig känt. Men lyckan när man fick höra "grattis till körkortet" går inte att beskriva! Jag och Malin tog deras SKP bil till Kosta och känslan av att vi två kunde ta oss dit själva i en bil var så konstig, haha! Annars så fyllde pappa år, jag skaffade Instagram, provkörde bil och blev bilägare och jag fotade körsbärsblommor som hör Maj till.

Kommentarer
Postat av: Erika

jag rekomenderar alla att åka till berlin med! underbar stad :)

2013-01-05 @ 12:49:02
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0