PRAG

 Jag är förälskad i ännu en stad, Prag, fina Prag! Jag har som sagt varit där över Kristi Himmelsfärd helgen. Mitt resesällskap var Veronica som varit i Prag innan så hon kunde agera guide. Vi har gått runt och kollat in alla turistmåsten så som Karlsbron, Astrologiska klocktornet och Saint Vitus Katedralen. När det var gjort strosade vi runt och hittade ett fint rosa träd, jag var lycklig! Vi gick uppför en brant backe för att sedan mötas av världens finaste utsikt över Prag. Tyvärr var inte vädret på vår sida då det var molnigt och regnade mestadels av tiden, men det gjorde inte så mycket då vi hade det så himla bra ändå! Prag är en underbar stad som alla borde besöka någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0