1 februari

Bilden är tagen på V-dala under nationsrundan förrra lördagen :)
 
Då har snart 3 veckor gått sedan jag kom tillbaka till Uppsala. Den nya politikkursen har börjat så det har varit ganska mycket plugg i veckorna. Helgerna har bestått av att hälsa utbytesstudenterna välkomna, vi har åkt pulka och haft nationsrunda bland annat. Sen har jag sett The wolf of wall street på bio tillsammans med Sofia och varit på mitt livs första basketmatch! 3 bra veckor i Uppsala har det varit helt enkelt. Nu börjar vi tagga ordentligt inför OS, eller hur?!! Stina i min klass är lika skidgalen som jag (hon har tränat skidorientering och ska åka halvvasan!) så vi ska peppa OS och ha så många OS-kvällar det bara går. Om två veckor kommer Emma hit på sitt sportlov och hälsar på sedan åker vi tillsammans hem fredagen den 21 februari och jag stannar hemma i nästan en hel vecka! 
Förresten, hur trött var inte jag när jag skrev om skåneresan..? Ystad blev till Visby..får skylla på att Ystad var väldigt likt Visby, hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0