20

Jag har ju faktiskt fyllt 20 för bara 4 dagar sedan! Känns ju ganska stort, haha! Fick väldigt bra presenter, bland annat en skrivare (att man kan sakna en skrivare så mycket trodde jag inte var möjligt), en brödrost och tidningsprenumeration. I morgon åker jag tillbaka till Uppsala med så mycket grejjer att det känns som jag flyttar all over again! Det bästa jag har med mig tillbaka är två av marsvinsflickorna, så himla glad över det! Mamma följer med mig upp för att få i ordning med dels marsvinen och sedan lite som jag fick i julklapp och så min skolplansch jag fyndade för 25 kr.

Kommentarer
Postat av: Amanda [SPONTAN]

Grattis i efterskott! :)

2014-01-27 @ 08:58:20
URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0