Hej, jag är kvar

Programfest med tema antiken, jag såg ut sådär och så en söt bild på Julia, Karin och Kerstin
 
Här har det inte skrivits något på över 2 månader. Vart försvinner tiden? Har inte haft minsta lust att uppdatera ändå har det hänt mängder med saker som förtjänar inlägg. Jag och Emma har till exempel varit på One Direction konserten i Stockholm och där fick jag även se mina älskade pojkar i 5SOS. Detta var efter att jag kom tillbaka hem då sista tentan var skriven innan dess i Uppsala var det programfest, utställning i både Alunda och Eskilstuna (Tokfia kammade hem en andraplacering och ett silverkort i Eskilstuna!) och så var jag och familjen en helg i Riga vilket var väldigt mysigt. Det får nog bli ett par uppdateringsinlägg framöver känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0