Wille

 
För 3 veckor sedan flyttade Wille hit, en aprikosfärgad dvärgpudel på 8 månader. Jag har i flera år väntat på rätt tillfälle att skaffa mig en egen hund att kunna träna och gärna tävla med och nu passade det. I höst har jag tillräckligt med kötid för att få ett boende på campus vilket betyder att han kan flytta med mig till Uppsala. På SLU finns det nästan fler hundar än studenter då i princip alla som bor där har en hund eller flera. Att veterinärprogrammet finns där bidrar såklart till detta men även många som läser mitt program har med sig sina hundar så vi kommer ha gott om hundfolk att umgås med, jag och Wille. 

Kommentarer
Postat av: marina

Åh vad fin! :)

2014-08-16 @ 18:52:01
URL: http://marinapalme.blogg.se
Postat av: Frida

Så himla söt! :D

2014-09-06 @ 17:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0