Första höstdagen

 
Idag är det verkligen den första höstdagen för i år. Blåsigt, kallt och regnigt! Desto finare väder var det igår då jag efter en långpromenad bakade äppelpaj, för att riktigt carpa hösten! Idag har det varit föreläsning om ekologisk animalieproduktion och när den var slut gick jag och Sofia till Friskis&Svettis och gymmade för första gången sedan i våras. Har sedan jag kom hem inte hunnit så mycket annat än att städa marsvinsburen och diska men tänkte väl ta tag i veckans litteratur så jag blir klar med den. I morgon kväll kommer Emma och Wille hit och stannar till fredag då vi alla tre åker hem och jag stannar i Småland över helgen. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0